Uitgelicht

VodafoneZiggo brengt € 2,1 miljard duurzaamheidsobligaties op de markt

Q1

Onder een nieuw financieringsraamwerk gaf VodafoneZiggo 2,1 miljard euro uit aan duurzame obligaties. Daarmee verbindt het bedrijf de financieringsstrategie rechtstreeks aan haar klimaatambities. 


Vodafone toont ‘Real Models’ tijdens Utrecht Pride

Q2

Tijdens de Utrecht Canal Pride, toonde hoofdsponsor Vodafone de actie 'Real Models'. Het doel is om jongeren binnen de LHBT+-community realistische rolmodellen te bieden. Bezoekers van de Pride konden namelijk zelf model staan in deze campagne.


Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking

Q3

Ziggo Dome en Ziggo verlengden hun samenwerking voor nog eens tien jaar. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden. 


Lancering network slicing voor zakelijke klanten 

Q4

Vodafone introduceerde als eerste in Nederland Network Slicing op het openbare mobiele netwerk voor zakelijke klanten. Zo is er altijd voldoende capaciteit voor bedrijfskritische toepassingen, ook als het druk is op het mobiele netwerk. 

Deel deze pagina: