Over VodafoneZiggo

Wij zijn VodafoneZiggo. Een toonaangevend Nederlands telecombedrijf dat essentiële vaste en mobiele connectiviteit, aansprekende entertainmentdiensten en business-services levert aan particuliere en zakelijke klanten. Lees meer over Over VodafoneZiggo .

De wereld om ons heen

Met de oorlog in Oekraïne, de uitzonderlijke hoge inflatie en de energiecrisis is de wereld om ons heen nog roeriger geworden dan in de bijzondere twee jaren ervoor. Lees meer over De wereld om ons heen .

Ons Experience Centre

Op het centrale kantoor van VodafoneZiggo in Utrecht bevindt zich het Experience Centre. Een plek waar het hogere doel van ons bedrijf tot leven komt: ‘Plezier en vooruitgang met elke verbinding’. Lees meer over Ons Experience Centre .

Hoe wij de maatschappij helpen

Ambities moet je niet alleen op papier zetten, maar ook tot leven brengen. Lees meer over Hoe wij de maatschappij helpen .

Onze strategie

Wat onderscheidt VodafoneZiggo? Welke rol spelen wij in het leven van onze klanten? En in de Nederlandse samenleving? Lees meer over Onze strategie .

People Planet Progress

Met onze producten en diensten verbinden we mensen met elkaar en hebben we een positieve impact op miljoenen klanten. Die bijdrage leveren we op een steeds duurzamere en inclusievere manier. Lees meer over People Planet Progress .

Onze duurzame ambities

In onze hele organisatie spelen duurzaamheid en circulariteit een steeds grotere rol. Van een groeiend bewustzijn onder onze medewerkers tot stevige ambities en meetbare resultaten. Lees meer over Onze duurzame ambities .

Hoe we waarde creëren voor onze stakeholders

Het waardecreatiemodel toont in één oogopslag de essentie van onze organisatie: welke waarde we creëren, voor wie, en op welke manier. Deze aanpak komt voort uit de adviserende richtlijnen van het International Integrated Reporting Framework. Lees meer over Hoe we waarde creëren voor onze stakeholders .

Waardecreatiemodel

Het waardecreatiemodel laat in één oogopslag de essentie van onze organisatie zien: welke waarde we creëren, voor wie en op welke manier. Lees meer over Waardecreatiemodel .

Stakeholderinteractie en materialiteit

In dit geïntegreerde verslag rapporteren we over onderwerpen die relevant zijn voor ons en onze stakeholders. Om deze onderwerpen te bepalen, raadplegen we vele bronnen. Lees meer over Stakeholderinteractie en materialiteit .

Sustainable Development Goals

De Verenigde Naties heeft zeventien doelen opgesteld voor duurzame ontwikkeling. VodafoneZiggo onderschrijft deze Sustainable Development Goals (SDG’s), die in 2030 bereikt moeten zijn. Lees meer over Sustainable Development Goals .